Zenit powraca?

Skomentuj
Witam ! Dziś natknąłem się na plotkę-czyżby zenit chciał powrócić ??  Hmmm w sumie w moim pokoleniu zenit mnie ominął. Jako z samego korzystania aparatu, aczkolwiek muszę się przyznać,iż mam osobistego zenita całkiem sprawnego,który kurzy się w szufladzie i czeka na odpowiedni moment aby go użyć! PEWNIE,ŻE Z MIŁĄ CHĘCIĄ ! ;P Posiadam także Minoltę więc mam co testować. Jeżeli chodzi natomiast o obiektywy dołączane do zenita, to tutaj są dla mnie niezawodne. Dają świetną głębie i efekty, solidne szkła, cieszą użytkiem. Nie to co plastikowe obiektywy jak w przypadku mojego, który był dołączony do lustrzanki. Szczerze załamałem się efektem zdjęć, lecz na szczęście szybko wpadły mi w ręce obiektywy właśnie z zenita. W szkłach i obiektywach jestem zakochany. Poniżej przedstawiam artykuł który znalazłem 

Pozdrawiam!! 

  
kliknij w zdjęcie aby przeczytać artykuł                                                                                                                         źródło i fotografia: fotoblogia.pl
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

0 komentarze:

Prześlij komentarz